Hi ha un sistema nou de venta a
domicili, que tens que tenir la voluntat molt ferma o pocs diners
per no caure en la temptació de comprar, la cosa comença així:
Una trucada de telefono i a l'altra
punta del fil, una veu de dona agradable i catalana, ( si fos
d'accent sud-americà ja no seguiries la conversa) et diu que estan
fen una enquesta para la Seguretat Social de la zona, a fi de
millorar el seu servei. Comença preguntant-te si estas content del
servei, quines malalties o molèsties pateixes o has patit, quantes
operacions quirúrgiques t'han fet (Jo burro de mi li vaig dir que
també m'havien operat de fimosis) En fi que dius : això va en
serio, i com colofó et demana enviar-te algú per complementar la
informació. Quan dius que si, ja las fotut!
Arriba el dia senyalat, i es presenten
dos senyors (el poli bo i el dolent). El primer que els i dic que una
enquesta la contesto però que no vull comprar res. Cap problema
vostè contesta les quatres preguntes que li farem, que son per
millor l'assistència sanitària del seu Cap.
I comença la bateria de preguntes:
Artritis, artrosis, lumbàlgia, insomni, varius...... I en un moment
que no saps com hi has arribat et trobes que l'altre poli t'ensenya
un catàleg d'estris que et curaran tots aquests mals. I d'on veu
l'aigua de l'aixeta? I a les hores et fan una demostració amb un
aparell endollat a la corrent que et converteix l'aigua en merda, si,
si,. I et diuen això és el que vostè beu, ara ho veuria? No quin
fàstic! I després d'això que pensa fer, seguir bevent de la
mateixa aigua?. Be això es una petita part de l'escenificació que
aquest dos grans mestres de la venda t'ofereixen, Poder el que
ofereixen és de bona qualitat, el que no puc suportar es l'engany
per poder entrar a casa i com et pressionen per comprar. Quanta gent
gran a hores d'ara te un aparell a casa que no farà funcionar?. Vaig
felicitar al venedors. Sou molt bons ho reconec, Però jo no compro.
Fifo 22-6-2012
1 comentario:
Això és molt frustrant. Jo, per sistema, dic que "no atenc trucades comercials per telefon", ni responc preguntes personals (aquella típica de "¿tienen internet en casa?" tampoc). Això sí: encara que ho talli d'entrada procuro ser educada, perquè penso que aquesta feina deu ser duríssima i ingrata (quantes portes tancades es deuen trobar! i males cares! ...i amb la pressió que segurament cobren segons el nombre de vendes que fan!).
Publicar un comentario