Translate

viernes, 22 de junio de 2012

El poli dolent i el poli bo


Hi ha un sistema nou de venta a domicili, que tens que tenir la voluntat molt ferma o pocs diners per no caure en la temptació de comprar, la cosa comença així:

Una trucada de telefono i a l'altra punta del fil, una veu de dona agradable i catalana, ( si fos d'accent sud-americà ja no seguiries la conversa) et diu que estan fen una enquesta para la Seguretat Social de la zona, a fi de millorar el seu servei. Comença preguntant-te si estas content del servei, quines malalties o molèsties pateixes o has patit, quantes operacions quirúrgiques t'han fet (Jo burro de mi li vaig dir que també m'havien operat de fimosis) En fi que dius : això va en serio, i com colofó et demana enviar-te algú per complementar la informació. Quan dius que si, ja las fotut!

Arriba el dia senyalat, i es presenten dos senyors (el poli bo i el dolent). El primer que els i dic que una enquesta la contesto però que no vull comprar res. Cap problema vostè contesta les quatres preguntes que li farem, que son per millor l'assistència sanitària del seu Cap.

I comença la bateria de preguntes: Artritis, artrosis, lumbàlgia, insomni, varius...... I en un moment que no saps com hi has arribat et trobes que l'altre poli t'ensenya un catàleg d'estris que et curaran tots aquests mals. I d'on veu l'aigua de l'aixeta? I a les hores et fan una demostració amb un aparell endollat a la corrent que et converteix l'aigua en merda, si, si,. I et diuen això és el que vostè beu, ara ho veuria? No quin fàstic! I després d'això que pensa fer, seguir bevent de la mateixa aigua?. Be això es una petita part de l'escenificació que aquest dos grans mestres de la venda t'ofereixen, Poder el que ofereixen és de bona qualitat, el que no puc suportar es l'engany per poder entrar a casa i com et pressionen per comprar. Quanta gent gran a hores d'ara te un aparell a casa que no farà funcionar?. Vaig felicitar al venedors. Sou molt bons ho reconec, Però jo no compro.



Fifo 22-6-2012

1 comentario:

Núria dijo...

Això és molt frustrant. Jo, per sistema, dic que "no atenc trucades comercials per telefon", ni responc preguntes personals (aquella típica de "¿tienen internet en casa?" tampoc). Això sí: encara que ho talli d'entrada procuro ser educada, perquè penso que aquesta feina deu ser duríssima i ingrata (quantes portes tancades es deuen trobar! i males cares! ...i amb la pressió que segurament cobren segons el nombre de vendes que fan!).