Translate

jueves, 10 de julio de 2014

Últimament, el Follet Paco fa poca vida social, suposo que est´emprenyat perquè poc a poc la Teresa li està restant protagonisme.
 Es cert és més “femenina” i sap com guanyar-se adhesions. Ja en parlarem un altre dia d'aquest tema , que també és preocupant. 
El Paco suposo per recuperar terreny, avui a recomençat en la tanda de preguntes amb segona intenció que em veig obligat a contestar-li , evidentment, baix el meu punt de vista que és el meu però no sempre encertat. 
Haurà llegit algun diari local o escoltat noticies de la radio i el Paco està intranquil i de sobte m'ha preguntat: que és un animal polític i amb el cap ven moblat?. Paco no forçosament les dugues condiciones s'han de donar en la mateixa persona. Jo començaré a fer-te un definició molt meva, o sigui amb voluntat de rigor i al millor emprant algun exemple, per explicar-me més be. L'animal polític és un lider per excel·lència, una persona que sobresurt de la mitja de polítics (i mes si són mediocres). Doncs genera idees i sempre va per endavant dels esdeveniments a curt i mig termini. Es calculador (en el bon sentit de la paraula) fred. I molts d'aquest personatges tenen un cosa en comú que els fa perdre tot el seu carisma. Saps quin ests: convençuts que son enviats per una força divina no es sometent mai a cap crítica, es mes, mai tenen la culpa, aquesta es sempre dels altres., i tenen la gran habilitat de saber donar-li la volta a la truita. La seva part mai es crema. Entens?.
 Mai es sometent a les opinions o consells del companys de junta D'entitat o Partit. Ppagats de si mateixos sempre actuen amb fets consumats que després volen siguin referendats (Tant si l'han vessat com no) pel grup col·lectiu. En una paraula, van per lliure. 
Sempre estan disposats a fer el gran sacrifici de salvar el poble o el País. No No NO!! per favor deixe'ns uns temps perquè ens fem grans i sapiguem decidir per naltros mateixos !!! Però que dius incaut no t'adones que sense mi no hi ha res? Si, si El Caos !!. Però mai expliquen perquè no han fet ells res abans per evitar-ho.
 Son animals polítics fins que en unes eleccions netes i transparents, tenen que demostrar i demostrar-se que la gent els vol, i aquí es un comença el seu calvari. No m'estimen...., en tot el que he fet per ells..... Jo esser superior que els he tingut a tots units, a tots, però no diuen que ha sigut per l'engany . Engany en voler aparentar el que no han sigut , son ni seran mai. Son un imatge de fum que quant el vent bufa s'esvaeix Es clar hi han excepcions, a aquests son els Estadistes amb amb el cap ben moblat. 
 El Paco em pregunta ; i Tu Fifo que ests?
 Jo només un animal.

 Fifo - Josep Lleixá 10-7-2014

No hay comentarios: