Translate

domingo, 27 de julio de 2014


El Follet Paco continua fent preguntes Estic molt content de Follet Paco, tenim punts de vista molt comuns tan en els aspectes ètics, socials i nacionals, Tort així les seves preguntes m'obliguen a fer un cert exercici d'anàlisis dels fets de la vida, ajuden a que cada cop (després d'un debat algun cop acalorat) ens sentim mes propers. Gracies Follet. L'última pregunta/reflexió del Paco: Josep, no creus que tot el procés cap la Independència els últims esdeveniments ho pode fer trontollar?. Follet tu em coneixes de molts anys , potser vàrem néixer el mateix i aqixó vol dir que has seguit la meva evolució en ka forma de pensar que sempre he deixat escrita. Recorde l'època que jo deia : Sense Regeneració no em val la Independència, Ho recordes . Això ha estat repetit diferents vegades, saps que ho pots trobar escrit, que no es una reflexió d'ara. Doncs bé partint del que penso no puc estar decebut, al contrari content, perquè jo una Independència per Catalunya amb aquests polítics nomenats pel poble que a nivell local, O de Consells comarcals o de Govern de País actuals o del passat, estem descobrint les seves vergonyes, no la la vull ans el contrari, perpetuar aquesta classe corrupta em repugna. Afegeixo: Jo estimo Catalunya per que la porto al cor. I per molts de bandarres que s'ha aprofitin del seu nom i del Proces de Independència, no deixaré d'estimar-la i sobre tot no trair-la. Catalunya no es una Casta de desaprensius corruptes i malfactors. Hem de recuperar aquesta Catalunya amb ganes de fer les coses ben fets, de sumar i no restar de seguir sent acollidora i referent de valors algunes vegades oblidats. “Barcelona archivo de cortesia” . Això ho dic amb castellà però ha estat repetit durant segles amb diferents llengües. Follet Paco amic, decebut? No No No, content de que la merda desapareix per la Clavaguera no vull que Catalunya faci pudor. Paco ara mes que mai hem d'estar junts i contents de poder estar a punt d'assolir una Catalunya lliure de Tots , Entens?.
 Fifo Josep Lleixà 27-8-2014

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Apreciat amic. Sembla ser q per fi has caigut del cavall i vist la llum. Quantes vegades t´he dit q aquesta gentussa fa servir la bandera en benefici de la cartera? Jo també sòc català i pq vull el millor per CAT fugo d´aquesta colla de brètols. Imagina el q seria una CAT independent on ells tallessin el bacallà... un abisme d´impunitat per perpetrar tota colla de delictes, un feu particular, un cortijo caciquil... Doncs en gran part encara q no ho creguis això era la CAT d´abans de 1714. Un país on només decidía el 5 % de la població, aquestes són les " constituciones catalanes " aqueta és la seva " llibertat " perduda. El gran pas de CAT va ésser precíssament el decret de nova planta de 1716. Vull quedar amb tu i parlar amb profunditat pq veig q estàs molt verd, en base a alguns dels teus comentaris... Una abraçada FIFO !!!

Josep Lleixà dijo...

Com sempre agraït de la teva amistat. Fifo