Translate

lunes, 27 de octubre de 2014

He traspassat la porta emboirada del misteri


He traspassat la porta emboirada del misteri 

He traspassat la porta emboirada del misteri 
que obren i tanquen els núvols,
 I m'he endinsat en la negritud del Res i del Tot 
Que des de temps estic cercant i no trobo. 

 Res de llum, tot silenci, tot foscor.
 Estic dubtant, si aquest mon està àrid d'esperança,
 o soc jo que porto presagis de malastrugança
i reflecteixo al espill del mon
 la meva imatge vençuda. 

Vençut si, no trobo la llum. 
No trobo resposta
. Però qui soc jo per preguntar? 
D'on surt aquesta altives que em fa buscar?

 Al fi he vist un estel brillar.
 Sembla que em vol atraure
 amb les seves llàgrimes de llum,
 Ràpid m'apropo i tot que em cremo, 
no vull que s'aparti de mi molt lluny. 

Ja he trobar consol. 

 Fifo – Josep Lleixà 27-10-2014

No hay comentarios: