Translate

miércoles, 6 de noviembre de 2013

Gelos del llit, de Nuria, Encenalls de Vida., Mariola NOs, Josep Llèixa


Gelos del llit

Avui estic gelós del teu llit i dels llençols.
                                                     Jo et vull estimar tan aimada
                                               que aquesta nit ho seré tot a la vegada
                                               llit, llençols i amant, quan estem sols.

És quan em trobo sol, ben entrada la nit
                                                       que et penso, renego i et nego.
                                                     I és quan estic arraulit, en el llit
                                                     que humit et recordo i m'ofego.

Desesperat et penso volen-te estimar,
                                            abraçat els llençols cercant la teva olor
sol en el meu desert poden-te imaginar.

Gelós, en el teu llit fingida mortal       
en absent combat em vesso
al blanc finit del goig brutal.


                                                            13-11-13 Colectiu a quatre plomes



No hay comentarios: