Translate

miércoles, 22 de agosto de 2012

Un malentés

Un amic m'ha telefonat tot esverat dient-me compte aquí obres la porta. I ha continuat: Estava a casa esperant un operari que havia de fer unes reparacions i com trigava m'he he posat a la dutxa per refrescar-me, doncs be, sento que truquen a la porta i jo em cobreixo amb una tovallola i surto ràpidament a obrir. Sorpresa no era l'operari era una noia preciosa, de color, exuberant, amb un somriure de orella a orella i em diu o jo crec o vull entendre que em diu: “Quiero ver tu mariposa” m'ha deixat fora de joc – em deia - . Astorat, corprès , acollonit – només tapat per la tovallola he intentat aclarir quina “Mariposa” volia veure – Igual al país d'aquesta noia la “mariposa” es.... va no siguis tanoca, deu ser un altra cosa.
La conversa ha estat breu i aleshores he entens que el que em demanava era la factura del gas, si, si, aquella que porta un anagrama d'una papallona a la capçalera. Quina decepció amic. Et prevenc no li obris si truca a casa teva.
Li he dit : Amic com ara ja estic previngut, si ve li demanaré que entri a casa i aleshores li ensenyaré la papallona, no la de la factura, la que tu t'imaginaves i no t'has atrevit a ensenyar, a lo millor a la seva terra pren aquest nom.

No hay comentarios: