Translate

miércoles, 19 de noviembre de 2014

El Follet Paco em toca el voraviu


El Follet Paco de tant en tan surt de la seva letargia hi em fa unes preguntes i reflexions que em fan pensar i recapacitar envers qüestions actuals i candents. Em diu;
 Fifo ( ara ja hi ha confiança) no sereu un poble lliure fins que no us ho cregueu , I continua dient: 
Esteu vivint en clau espanyola totes les coses que passen al País veí. Jo trobo molt encertat que quant son coses que directament o indirectament afecten al nostre Poble (ara ja s'ha definit com Independentista) ens preocupin i les comentem, faltaria mes. Però sembla que hi ha entre molts ciutadans una fixació, jo diria malaltissa, amb seguir dia a dia , fil per randa tot el que succeeix a casa dels nostres veïns espanyols.
 Pregunto tenim el mateix interes en seguir i assabentar-nos del que passa a la nostra veïna França? Oi que no?.
 Perquè no comencem a posar en pràctica allò de: que cada vaixell aguanti les seves veles? No tenim prou en preocupar-nos dels problemes que ens estan creant , per anar a fixar-nos i opinar en els que ells tenen i no saben com resoldre?.
 Aquest és un fet, que columnistes de prestigi , gens dubtosos de voler fer-los-hi el caldo gros, també en fan al meu parer (Follet) , un abús .
 Fifo, et sap greu que et faci aquest comentari? Fins que no ens deslliguem de pensar que els seus problemes també son nostres no avançarem. 
A tot cas el nostre “problema”és el que els ha de preocupar, no al inrevés. 
Follet, tan menut, tan pelut, tan lleig i quant tires ho fas amb bala. 

 Follet Paco – Fifo -  Josep Lleixá

No hay comentarios: