Translate

viernes, 30 de noviembre de 2012

Cornut i he de pagar el beure


Estic emprenyat, cabrejat, fins els pebrots de que em prenguin el pel. Acabo d'escoltar a la TV3 a la Vicepresidenta d'aquell govern que m'oprimeix, dir sens posar-se vermella que les pensions no seran incrementades amb el percentatge que ha pujat el IPC de Novembre. Ho apujaran amb un 1%, i al majoria perquè estan per sota els 1000 E. El 2% .

Vaig néixer el 1941 des de el tretze anys estic cotitzant a la SS.SS fins la meva jubilació i ara em trobo que els fills de puta “perdona Montse N. Que més voldria jo que tenir el vostre nivell humà) no s'abaixen el seus grans sous, ans el contrari és col·loquen uns als altres en llocs de privilegi per continuar xuclant de la mamella, i ens fan pagar la seva incompetència i rapacitat al gran col·lectiu que tant a fet pel creixement econòmic amb el seu treball i esforç..

N'estic fins el collons però he arribat a una conclusió, no en tinc, d'altra manera faria quelcom “Violent” Si. si violent per fer desaparèixer aquests fills de puta que em mataran de fam i de disgustos. Ah!! i al anar a buscar el medicament crònics tindré que pagar l'Euro i la Tatxa.

Podria continuar per que tinc arguments sobrats. !! Vull ser català i poder demanar comptes als que jo he votat !! Si no ho fan bé vull tenir el DRET A DECIDIR per el meu futur. Man-gantes, trilers, pocavergonyes, malparits.... i Jo l'any que ve entre unes coses i les altres a passar-les putes.



Josep Lleixà 30-11-2012

No hay comentarios: