Translate

lunes, 26 de noviembre de 2012

Conversa amb el meu net. 26-11-2012


Fa un moment he tingut una conversa per telèfon amb el meus net, és un noi que farà el mes de Gener onze anys. És molt intel·ligent i reflexiu i tot i la seva curta edat, escolta les converses amb atenció. Prometo que la conversa que he tingut amb ell , més aviat les paraules que m'ha dit són les següents: “Fifo (Els dos nets m'anomenen així) sí vols que el PP a les pròximes eleccions s'ensorri i no aconsegueixi cap escó al Parlament, abans afiliat a aquest partit i segur que no aixequen el cap durant molt de temps” Paraula que m'ha dit això. El perquè de seu raonament? Doncs ell sap de la meva trajectòria política perquè en família algun cop es parla d'aquest tema i com dic ell grava al seu “disc dur” les coses que l'interessen. Ell sap que:

a) Vaig estar militant durant un temps a ERC quan aquesta tenia els seus problemes de creixement i d'altres i per circumstancies que ara entenc, em van invitar (d'una forma educada) a deixar la formació.

b) Vaig anar a para a Reagrupament, etapa dura i complicada per mi. D'aquí en vaig sortir jo.

c) Des de la fundació de Solidaritat Catalana per la Independència, he estat compartint amb el companys el projecte il·lusionant de treballar per la Independència del meu, del nostre Païs ho continuaré fent, però estic fent el replanteig si no seré jo l'ocell de mal averany que provoca aquestes situacions.

ERC torna ocupar l'espai que li pertoca i SI no aconseguim cap escó. Casualitat? O Causalitat ?. No vull donar més pistes però a lo millor per les properes eleccions canvio de camisa.


No hay comentarios: