Translate

miércoles, 2 de octubre de 2013

La vaca de Soroa



El primer viatge que vaig fer a Cuba, anant d'excursió cap a Viñales lloc paradisíac, l'autocar va fer una parada al trencall de carretera que va cap a Soroa (lloc preciós) on hi ha una benzinera i uns serveis de bar , restaurant i d'altres,

Un lloc preciós, prats verds, arbres amb fruits de color vermellós, gallines buscant gra pel terra, i una vaca, si, si, si una vaca lligada pasturant tranquil·la gaudint de l'entorn i l'herba..

Jo ho reconec soc un xic massa agosserat, massa atrevit. No em va passar pel cap un altra cosa que fer el “numeret” apropant-me a la tranquil·la vaca, agenollar-me davant d'ella i cridar-li l'atenció.

La vaca no em fa fotre ni cas, ella seguia rebuscant aliment. Però la dona del amic que compartíem viatge va dir-li al espòs “Enrique por que no me haces una foto al lado de la vaca”. El marit : no te arriesgues que aunque esta atada puede embestir, “no a Josep no le ha hecho nada”.

Dit i fet s'apropa a la vaca d'espatlles i el marit a punt amb la càmera, de sobte la vaca que encara estava emprenyada amb mi li va fotre una "rebrincada" que la va aixecar del terra i quan va aterrar allò era un espectacle, la faldilla la portava com si fos una mantellina, com una ceba o escarxofa que li tapava el cap. Riure? Aleshores no podia fer-ho ara,

Conclusió de la parella manifestada amb queixa al guia de l'excursió “LA CULPA LA TIENE FIDEL POR NO TENERLA ATADA MAS CORTO” .

Fidel tot t'ho carreguen a tu. Va acabar el viatge, ella m'agullada i jo des de aquell dia recordant a la vaca de Soroa i rient jajajajajajajajajaja.

No hay comentarios: