Translate

sábado, 29 de diciembre de 2012

Dictadura ui, ui,ui . Democracia ji ji ji ji

La dictadura (del llatí dictara) és una forma de govern en la qual el poder es concentra entorn a la figura d'un sol individu (dictador), generalment a través de la consolidació d'un govern de facto, que es caracteritza per una absència de divisió de poders, una inclinació a exercitar arbitràriament el comandament en benefici de la minoria que la recolza, la inexistència de cap consentiment per part dels governats i la impossibilitat que a través d'un procediment institucionalitzat l'oposició arribi al poder.
Resumint, els que xuclen de la mamella són els d'un Partit”.
  La Democràcia és una forma d'organització social que atribueix la titularitat del poder al conjunt de la societat. En sentit estricte, la democràcia és una forma d'organització de l'Estat en la qual les decisions col · lectives són adoptades pel poble mitjançant mecanismes de participació directa o indirecta que confereixen legitimitat als seus representants. Que jo afeixego, són el partits polítics.
Torno a resumir: Aquí els que xuclen de la mamella són tots els dels Partits”.
Conclusiò del Fifo: És millor la Democracia, sempre estas a temps d'afiliar-te a un Partit. I la vaca? Que diu la vaca?.

1 comentario:

Jane wembli dijo...

Després de 5 anys al matrimoni amb el meu marit amb 2 fills, el meu marit va començar a actuar estrany i a sortir amb altres dames i em va mostrar amor fred, en diverses ocasions amenaça de divorciar-me si m'atreveixo a preguntar-li sobre la seva aventura amb altres dones. estava totalment devastat i confós fins que un vell amic meu em va parlar d’un fet d’encanteri a Internet anomenat Dr.Wealthy que ajuda les persones amb problemes de relació i matrimoni pels poders dels encanteris d’amor, al principi vaig dubtar de si existia alguna cosa però vaig decidir-ho. per intentar-ho, quan vaig contactar amb ell, em va ajudar a emetre un encanteri d’amor i en 48 hores el meu marit va tornar a mi i va començar a demanar disculpes, ara ha deixat de sortir amb altres senyores i la seva amb mi per a bé i de debò. . Poseu-vos en contacte amb aquest gran encantador d’encanteri d’amor per a que la vostra relació o problema de matrimoni es resolgui avui a través de: wealthylovespell@gmail.com o directament WhatsApp: +2348105150446.