Translate

jueves, 13 de diciembre de 2012

Continua fen pudor

Fa temps que rumio envers aquest tema i em pregunto: Si tenim  que aguantar aquesta pandilla de mamons, val la pena lluitar per la Indpendencia? Tindrem mecanismes per erradicar aquesta lacra? D'això no en tenen la culpa els de Madrid, tots són fills de...... Catalunya. Són conportaments individuals? No se..... Hi ha algu que no estigui esquixat? poder..Cuidadint ... Jo em fio d'algu? NO, NO,
    NO em vingueu amb escusses de que això és la crisis ecónomica, NO. això és una crisis moral que arrastrem des de molts anys. Ho he dit moltes vegades: La Independencia sense Regeneraciò no em val!!!! i ara ve la pregunta del miliò (mira que en soc de babau) i com es fa la Regeneraciò ? Si tenim la mateixa clase política, els mateixos enchufats, els mateixos interessos creats, com ho podem aconseguir? A lo millor ho veig més clar demà,  avui es dia 13.  

No hay comentarios: