Translate

sábado, 19 de junio de 2010

Coherencia, compromís i moltes coses més



Nobel de Literatura 1998 (Discurs d'aceptació)

- "El hombre más sabio que he conocido en toda mi vida no sabía leer ni escribir"
- "Conocí gente del pueblo engañada por una Iglesia tan cómplice como beneficiaria del poder del Estado y de los terratenientes latifundistas, gente permanentemente vigilada por la policía, gente que durante innumerables veces fue víctima inocente de las arbitrariedades de una justicia falsa"
- "No he tenido que renunciar al comunismo para llegar al Nobel"

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Darrerament sembla que la política no t'interessi, i que el teu cos i la teva ànima es dediqui en ple a la literatura.
Però;
Que hi ha de cert, en els rumors que he sentit de que : ex militants d'ERC, simpatitzants de Reagrupament i Independents, estan treballant en una candidatura a les municipals?
Segur que en saps alguna cosa.

Josep Lleixà dijo...

Amic anonim: Com molt be dius m'he desinteressat de la "mala pólitica" i gaudeixo més intentant fen un poema. Poder com diuen per la meva terra soc un siboc que no toca de peus a terra, però pregferixo llegir al Martí Pol que emprenyarme amb les preses de pel tant especialment dels que es diuen Independentistes, als altres com ja sé el que pensen no em preocupen. Referent a la teva pregunta sols puc dir-te que "que cuando el rio suena agua lleva" però també et diré que jo no estic per aquesta possible aventura. Salutacions. Josep