Translate

martes, 19 de mayo de 2020

Repte




Època de reptes.. De preguntes... On em vas conèixer... De quin país em contactes... De quin color tinc els ulls..... Etc. I si no inicies una roda d'aquestes sembla que no existeixis en Facebook i clar et sents menystingut... Jajajaja.
Molts em coneixeu, pocs sabeu qui sóc i jo pregunto quantes quants sabeu perquè em diuen Fifo?. Proveu però ningú encertarà. Si algú encerta li faré arribar estigui on estigui, un exemplar del meu llibre "69 POEMES FIFOLOSOFOEROTICOS A DUES LLENGÜES" qui s'atreveix?

Època de retos.. De preguntas... Donde me conociste... De qué país me contactas... De qué color tengo los ojos..... Etc Y si no inicias una rueda de estas parece que no existas en Facebook y claro te sientes ninguneado...Jajajaja.
Muchos me conocéis, pocos sabéis quien soy y yo pregunto cuántas cuantos sabéis porque me llaman Fifo. Probad pero nadie acertará. Si alguien acierta le haré llegar este donde esté, un ejemplar de mi libro "69 POEMAS FIFOLOSOFOEROTICOS A DOS LENGUAS" quien se atreve?

Fifo - Josep Lleixà

No hay comentarios: