Translate

viernes, 30 de diciembre de 2016

La mulata (records de Cuba)




La mulata

He gaudit d'un pit moreno de mulata
m'he arraulit en ell buscant records d'infantesa.

Ella mes que amant s'ha convertit en dehesa,
que ha omplert ma boca de mel blanca , fresca
llet de dona jove que està amamantan.

M'ha fet viatjar i viure junts el sexe,
des de records d'inexpert adolescent
a nits de folia en que he quedat vençut, embriagat.

Gracies a la mel blanca del seu pit,
he viscut les mil i una nit de records plaents de sexe i estima,
on jo també he regat amb la meva neu blanca,
els seus llavis els seus pits i l'ombrívol bosc
on he trobat plaers amagats.que han ences mes el meu foc.

Morena, mulata, àngel d'ales blanques
m'has transportat a un infern,
on el foc dels teus llavis encesos
han convertit el meu desig, el meu anhel amb Cel,
no ha sigut una nit de sexe, milions i milions s'han ajuntat

He viscut amb tu, milers de desitjos no satisfets.,
Sexe acumulat en diferents vides i vivències
als registres akasics, des de que el mon es mon ,
Plenitud, tot en una nit, gracies a la llet del teu pit.



Fifo -Josep Lleixà Juny 2016

No hay comentarios: