Translate

domingo, 20 de diciembre de 2015

El dia de la marmota del Fifo





El dia de la marmota del Fifo

Cada dia al llevar-me del llit i començar el matí al quarto de bany, tinc la sensació de que els actes son repetitius, no sé si es ahir , avui o demà . Tinc la sensació de estar atrapat en el temps, com si el temps s'hagués aturat, cada dia faig els mateixos rituals.
La mirada complaent que em torna l'espill donant-me el bon dia. (És agraït)
La sensació de benestar que em produeix la tovallola aspra, quan me la refrego per tot el cos. (Beneïda sigui)
L'emprenyament que agafo amb la bàscula de bany perquè sempre marca uns quilos demés (La canviaré).
Hi ha una cosa que em fa baixar del núvol de la incredulitat, en el temps que espero que l'aigua de la dutxa ragi a la temperatura adequada, cada dia començo a tara'l-legar una cançó diferent.
Canto i ric (no soc ric però canto) ric amb l'esperança d'un nou dia, que serà tant diferent del d'ahir como jo vulgui.
Bon dia.


Fifo – Josep Lleixà 

No hay comentarios: