Translate

domingo, 26 de abril de 2015

Trossets de Cel blau (Quatre estacions)


Trossets de cel blau 

 Era una baralla furient,
 llengua contra llengua,
 llavis mossegant-se embogits,
mans acariciant el teus pits.

 Les teves buscant excitades,
 resseguint el meu cos ardent, 
fins trobar la meva erecció violenta, 
I fer-me estremir de plaer, 

 Llengües parlant-se entre gemecs, 
onomatopeies que eren mes que crits.
 Vaig demanar una treva, 
volia i ja no podia, quin neguit!. 

 Va ser tot meravellós , un miracle 
em vas oferir un trosset de cel blau. 
 que va fer que el meu univers de colors 
es tenyís d'un roig intens.

 I vàrem seguir....... 
Llengua contra llengua, 
llavis mossegant-se embogits,
 mans acariciant el teus pits

. Que bonic és el cel blau.
 Veritat amic?

 Fifo – Josep Lleixà 26-4-2015
(Quatre estacions)

No hay comentarios: