Translate

jueves, 1 de mayo de 2014

Profecia


Es cert que he mirat molt i he vist poc. Segur que hi han molts mes colors , moltes mes sensibilitats per copsar, moltes mes albades per gaudir. 
molts de núvols per seguir.

Jo m'he quedat tancat , en un espectre limitat, 
per només voler mirar
amb ulls emboirats de fum,
realitats efímeres. 


Soc a temps de recobrar el temps perdut?
Sense veure podré viure i gaudir l'entorn?
Crec que tinc la solució,
prou mirar cap enfora,
dintre meu ho tinc TOT. 
No enteneu que es una sort?

 Això o deia Lao Tsé orelles de prunera:

 Sense anar mes lluny de la porta de ta casa, 
pots conèixer els camins del món. 
Sense mirar per la finestra, podràs veure els camins del cel.

 I continuava amb paraula cert-era:

 No miris que provoca el teu desig,
 i veuràs com la teva ment,
  no patirà confusió. 

 Fifo – Josep Lleixà

No hay comentarios: