Translate

viernes, 6 de septiembre de 2013


Paradoxes



Tot dolç

tot mel,

tu sol ets fel.



Tot mel

tot dolç,

gracies al vel.



Tinc una jove amiga bona professional i millor mare, que com educadora Social te al seu carrec (evidenment amb més professionals) un grup de nens i entre ells és tutora d'un d'ells.

Jo sol

tu lluny,

jo sol amb zel



Jo sol

tu lluny,

el cel s’esmuny.



Paradoxa, està separada i la guarda i custodia dels seus fills la te el pare (segur que procura cuidar-los bé, no ho dubto) Peró degut al seu horari laboral (del pare) molt de temps els fills estan al carrec d'un cangur. Paradoxa, la noia fa de tutora d'un menor i no ho pot fer dels seus fills !!!!Es que me pixo i no em surt gota. !!!!!!

Tu lluny

jo sol,

ni sol ni llum.

Poc sol

molt gel,

m’he quedat sol

Per acabar de reblar el clau: El pare te la guarda-custodia (diuen) perque te mitjans económics jajajajaja. Si !! per contractar cangurs i activitats fora del horari escolar perque ell a de treballar, perqué si no treballes no tindria mitjans economics. Si algu ho enten pot donar-me una mica de llum? Jo encara porto boina i sense capar. (La boina)

Fifo (juro que no he vegut res).

No hay comentarios: