Translate

miércoles, 13 de agosto de 2008

Gracies Salva

Amic Salva: El segon escrit que has enviat, un cop complert el seu objectiu, que era fer-me somriure, i quelcom mes, (somni bonic) , com he cregut que el seu enviament , era per gaudir-lo jo sol, he decidit guardar-lo i llegir-lo i assaborir-lo en mes tranquil·litat. (soc un egoista) . No obstant ja procuraré encetar relats, poemes, etc amb un toc d’erotisme i allí de segur podràs fer les teves aportacions. Si pot ser m’agradaria a partir d’un relat o comentari seguir el seu fil conductor, doncs hi ha temes que especialment tu els tractes amb molta categoria, i la informació que aportes es valuosa. Com encara no se com funciona l’administració del blog he suprimit sense voler tots els comentaris. Llàstima perquè el primer teu, era molt bo. Gracies Josep

2 comentarios:

Anónimo dijo...

M'agrada narrar el món i veure-li les costures i, en aquest sentit, la denúncia forma part d'això.
Jo faig comentaris que moralment són sempre molt ambivalents, en les quals el bé i el mal estan contínuament movent-se i barrejant-se entre sí.Una abraçada.

Anónimo dijo...

Tal com entro, coincideixen les nostres mirades uns instants.
S'asseu una fila més enrere.
Llàstima!
Un fet inesperat canvia la realitat.
Seu al meu costat, s'ha equivocat de seient.
Un contacte subtil em fa sospirar.
Em fa volar la imaginació sense cap raó aparent.
Em sento atret per l'ànima que vola al meu costat.
Ella, abstreta, continua llegint com si jo fos invisible.
La curiositat m'ofega, les paraules brollen des de dins però moren abans de ser pronunciades.
Una última mirada fugaç.
Companys de viatge amb diferents destins.
Viatge intens, desitjos indefinits.
Diferents camins.
Dolços vols de la imaginació...

Aixó t´agrada? Bon cap de semana.