Translate

jueves, 28 de diciembre de 2017

Ay, que lejos estás, Maria







Ay, que lejos estás, Maria

Me enamoraste María,
Atravesar tantos mares
Remando en una barca de poesía,
ilusión, alegría, produjo el milagro de encontrarte

Alli estabas tú, yo lo presentía.

Lejos estoy, pero tú, dentro de mí,
Admirar quiero tus ojos bellos, y
Unos labios, que me gustaría besar.
Rizos rubios tus cabellos, que quisiera enredar.


Ay, que lejos estás, Maria



Ai, que lluny estàs, Maria

Em vas enamorar Maria,
Travessar tants mars
Remant en una barca de poesia,
il·lusió, alegria, va produir el miracle de trobar-te
Alli estaves tu, jo ho pressentia.
Lluny estic, però tu, dins meu.
Admirar vull els teus ulls bells, i
Uns llavis, que m'agradaria besar.
Rínxols rossos els teus cabells, que voldria enredar.
Ai, que lluny estàs, Maria

Fifo – Josep Lleixà


No hay comentarios: