Translate

lunes, 27 de noviembre de 2017

El Follet Paco i les dones de la vida










    El Follet Paco i les dones de la vida
  • Respectat Follet
    Fa bastants anys, jo en tenia 16 ,els caps de setmana treballava a la barra d'un bar que si no recordo malament es deia la Parra al carrer de les Tapies, entrant pel Paral·lel prop del Barcelona de Noche enfront del cinema Diana i als costat d'un moble - en un pis - i una botiga de "gomas i lavajes" . Com pots comprendre les clientes fixe eren les putes i els passavolants els clients.
    Allí va ser on vaig començar a respectar-les perquè tot i jo ser jove m'adonava del poc gratificant que era el seu treball, Unes patien per el macarró, les altres per clients desaprensius, les altres perquè tenien fills en internats i en aquella època no podien dir-lis quin ofici feien.
    Érem una família i tot es compartia. Em protegien, tant es així que totes volien que la meva estrena sigues amb elles, 
  • D'alguns del seus noms encara els recordo, el seu tracte correcte amb mi també.
  •  Se que aquelles dones del ofici no eren de les mes afortunades, perquè com en tot en la vida no tothom juga a la mateixa divisió, aquell va ser l'ambient que em va tocar viure i recordo amb melangia.
  •  Si algun cop faig algun comentari no massa afortunat perdona, però soc una mica irònic però bona persona. Una braçada Follet
         Fifo -Josep Lleixà

No hay comentarios: