Translate

domingo, 8 de enero de 2017

M'he tornat a enamorar



M'he tornat a enamorar

M'he tornat a enamorar com abans ho havia estat
Enamorat de quasi tot, però del tot de TOT.
Com deia el savi, l`home poden estimar-ho TOT
va preferir estimar només, unes quantes coses.

Estic enamorat de la Vida,
del Sol. que surt cada dia ,
y encara que estigui nuvolat,
m'ho ofereix la seva llum i el seu resguard.
De la lluna juganera que clicant l'ullet,
diu que m'espera.

De les albades matineres plenes de colors.
De postes de Sol rogenques , compartides,
que em recorden amors,
que van durar momes un nit ,
pero plena de delit.

Estic enamorat de le ones del mar
que em retornen missatges de llocs on mai he estat.
Estic enamorat de la pluja que amarat ma cara,
 ha fet que les llàgrimes d'alegria hagin rodolat.

Estic enamorat de la música
que m'entendreix el cor,
de la meva enamorada poesia
que me ho ha donat Tot.
De les amigues i amics que m'estimen
i em volen com soc.

M'he tornat a enamorar.

Poden estar enamorat del tot de Tot
vaig caure en el parany
d'enamorar-me de qui creía
que enamorar-se era un joc,
Ara tot està al meu abast 
també l'amor, doncs ara ho puc estimar TOT.


Fifo – Josep Lleixà 8-1-2017

No hay comentarios: