Translate

miércoles, 27 de mayo de 2015

La meva filla i jo, us estem molt agraïts


Amigues i amics aquest missatge (que és sigut correcte fer-lo també en castellà,) Més agradat fer-lo arribar un a un a tots a vatros valtres, vosaltres i vosotros. Però he tingut la gran alegria de que sous tants , que he desistit.
 Heu estat cents els que meu recolzat i he notat les vostres vibracions positives envers a mi. Gracies- Això ha fet , que la cirurgia a sigut un èxit i la recuperació va per bon camí o sigui normal- Explico un mica el procés encara que hi ha dos versions ,jo ho faig amb l'oficial..
 Patia i pateixo de glaucoma (Cosa que no impedeix mirar o veure les dones guapes ,) I l’any passat em varen operar  d'un ull amb èxit, i el 25 o sigui dilluns em van operar del segon. Ahir vaig passar el primer control, tot bé, i avui el segon amb el metge que em va operar, Tot bé tot correcte .... sobre tot no entris massa a Facebook,,,, jajajaja. 
 .Com puc perdre el contacte amb els meus amics,?- No em coneix. 
 Dir-vos que la experiència en cara que no agradable, en el pla personal he tret uns gran beneficis. Si no trobes dificultats en la vida no avances. I després resulta que et trobes  correspost y acompanyat com mai per amics que necessitaven fer alguns cosa per tu ,per que t'adonis de la gran sort que tinc de tindre un amics. Gracies, Gracies, Gracies.
 És el cor que em dicta. Sempre he entès que tenia amics, ara ja els puc quantificar,. Molts no s’han assabentat perquè no entren a Facebook , una abraçada.
 Si després del 21 amb alguns amics hi ha hagut un malentès, que sàpiguen que jo soc el mateix de sempre , als amics els valoro per una trajectòria no per un fet aïllat- Algú ho entendrà. El que volia dir que tots ens estimem i que seguirem fen-ho,
 Fifo – Josep Lleixà Fernández. 27-5-2015

2 comentarios:

Encarna Roselló dijo...

M'alegra llegir aquestes línies tan plenes d'optimisme i alegria, senyal que l'experiència, malgrat ser dolenta ha sortint molt bé. Un beset!.

Per cert, la foto molt bonica!!

Josep Lleixà dijo...

Després d'un any contesto el teu comentari. gracies amoret.