Translate

viernes, 2 de marzo de 2018

L'alenada de brisa (Ho recordes ?)






L'alenada de brisa

He sentit, he viscut com em cridava
una alenada de brisa que volia entrar al meu cor.
L'he deixat passar,
convençut que de tú em parlava.

Així ho ha fet,
m'ha dit que em recordes,
que el temps passa pero l'amor perdura.

Que no fou un somni, el que vàrem viure junts
va ser un viatge entre colors i llums
cap un futur que era present
descansant entre nuvols de cotó blanc
que ens acollien entre el seus braços
com si foren amants.

També els viatges guiats pel cor
és meravellos fer junts el camí
i transitar camins viaranys i dreceres
i arrivar o no al destí
pero gaudir de l'amor del viatge.

He sentit, he viscut com em cridava
una alenada de brisa que volia entrar al meu cor.
L'he deixat passar,
convençut que de tú em parlava.

Torna , torna per seguir junts el camí.

Fifo – Josep Lleixà Fernández




No hay comentarios: