Translate

viernes, 30 de enero de 2015

l'Arnau i la Marina


Avui fa 13 anys, desprès d'uns mesos sentint-lo, vaig poder veure per primer cop al meu fill Arnau, una de les experiències envoltades d'amor més intenses que he tingut mai. És un ser molt especial i sensible, del qual aprenc i amb qui comparteixo aquest camí. I estic molt agraïda a que m'escollís per venir a aquest món.T'estimo peque. 
 Avui fa uns quants anys més va arribar el meu pare, Josep Lleixà Fernández, per alguns el Fifo, un home que és un referent per mi, en qui no he vist maldat en els seus actes i un gran guerrer de la vida. Aquest cop vaig ser jo qui el va escollir i cada dia sóc més conscient de tot el que venia a aprendre a través d'ell i amb ell. T'estimo pare. I avui molt conscient del que representen aquests dos èssers per mi, aprenentatge i amor incondicional. Gràcies a l'univers, gràcies a la vida i gràcies a vosaltres dos per formar part d'aquest camí.

No hay comentarios: