Translate

domingo, 2 de agosto de 2020

Sempre m'he sentit foraster


Sempre m'he sentit foraster

Sempre m'he sentit foraster
Estrany fins i tot dins casa meva del Riu Senia fins l'Àlger.


Emigrant dins les fronteres de la meva Terra.
Peró sense terra on sembrar ni camps per enfonsar la rella 

 per fer un solc profund que em faci sentir part d'ella.


Es cert que he passejat entre oliveres i garrofers

 que m'han regalat ombra i recer,
que he gaudit de l'aroma del boix farigola i el romer.


Que he remullat la meva cara i els meus peus de caminat inquiet
en tots els mars rius llacs i deus d'aquesta terra on vaig néixer, crescut i on moriré.


Potser ser en aquell moment, ella, m'ha acollirà com hoste no com ostatge, per no fer-me sentir presoner i ja no seré foraster.

Fifo - Josep Lleixà


No hay comentarios: