Translate

miércoles, 26 de septiembre de 2012

El broqui s'està florint, tu ja m'entens


El broquil s'està florint, tu ja m'entens, s'acabat el broquil, tu ja m'entens:
Doncs si, sembla que el broquil s'esta flrorint. Quan un cos està malat, ho te febra, o li surten ronxes o pus. Al Govern espanyol, li està passant això mateix ...
no te tant de medicament per solventar els problemes que fins ara havia solventat amb una aspirina. Ara la malaltia es greu i de dificil soluciò. Fer cirugia li es molt arriscat, son molt els camp que te que atacar: Els traballadors del camp andalusos que demanen justicia social, els miners del nord que que estàan fns els pebrots, naltros els catalans que ja estem decidits a fer el nostres propi camí, o sigui el de la Independencia, Les protestes continuades dels emprenyats a les portes del Congrès a Madrid i mes mes exemples de que un sistema podrit a la curta o la llarga cau. Una cosa està clara totes aquestes protestes justes i necesaries volen canviar el sistema, cosa normal, ells volen que el seu Païs agafi un rumb diferent, jo em en sento solidari faltaria mes. Naltros com tenim una identitat molt ben definida, un passat que ho avala i un present que es encoratja, volem recuperar el que es nostre ser el que hem sigut sempre catalans i prou, res contra els pobles d'Espanya, podem fer el cami cap un nou horitzò en paral-lel, el nostre el volem fer tenin un Estat propi, per això el crit de Independencia.
"El broquil s'està florint, tu ja m'entens........

No hay comentarios: