Translate

domingo, 7 de octubre de 2012

Tinc son i resaca però estic conetent. Ahir, millor dit aquesta matinada , 1-10-2012 he participat en les 24 hores de versos de carrer a Tarragona. El lloc l'Ateneu llibertari el tema propossat l'erotisme (era l'hora adecuada).
El mateix tema ha...
estat tractac per un jove poeta que ha parlat del erotismee amb sensibilitat i humor, jo he utulitzat la meva vessant erotico/ironic/guarrrindonga. He de dir que la majoria dels meues poemes brollen dels sentiment, aquesta petita part neix d'esperiencies propies viscudes o somniades.
He estat molt ben acompanyat pel poeta, músic, i moltes coses mes Daniel Orenetu que tambè ha rectitat/cantat acompanyat per la guitarra peces propies. Em fet un poema meu “Julivert meu” a duo i a ritme de rumba que ha quedat precios.
He ofert diferents poemes, i tal com el públic s'engrescava el to i l'intenció dels poemes anava en funció de la demanda que es notava en l'ambient. El Sonet del cava, Calçot vora la flama, La figa, La canço protesta, El joc de la tortuga i altres han estat les llegits i aplaudids. Nit rodona la poesia a triumfat.
                                                                            Josep Lleixà (fifo)

No hay comentarios: