Translate

martes, 3 de julio de 2012

Humans que es comporten com animals


            • Rosa.- Es bonic que la gent celebri que ha guanyat la seva selecció, però cal tirar tans coet?, tinc dos gossos i estan els pobrets desesperats suposo que com els meus els milers de gossos i res animals que hi han, que els espanta les tronades. Portem des de les 9 del vespre, coet amunt coets avall. En acabar tronada, són 1/4 de 12 i el que queda. Ho sento però, algú ho tenia que dir.
        Josep Lleixà Visc a prop de la plaça Catalunya, entenc el teu neguit.
        Jordi Per sant joan no vas dir res Rosa, aixo també es cultura...
        Josep Lleixà Si comparessis les celebracions del Barça amb el d'avui tindries raó. Sant Joan es cultura el futbol negoci i patriotisme manipulat..... Tot el futbol..
        Sandra Buffff jo estic igual!
        Sergi Jordi el futbol no es cultura...
        Maribel Tens raó Rosa María, els pobres animals pateixen molt i algunes persones també (nens o gente molt gran) peró de vegades s'ha se suportar no n'hi més remei.
        Xelo sels a de ensenyar i explicar als animals k es celebra una victoria com les tantes que s'celebren d'altres equips, el meu ho entenc i no pasa por, ni burda.
        Jose R, Si uviese ganado el Barcelona , piensarias Igual.
        Maribel Igual, el soroll és el mateix.
        Josep Lleixà " Si hubiera o hubiese ganado el Barça", cosa que ha fet més d'un cop, els veins d'on es fan les celebracions n'estem fins el gorro. La señora Rosa Maria també. Si et ve de gust lleigueix un comentari meu, quatre amunt del teu, i veu-ràs el raonament.
        Rosa Bé no pensava generar tants comentaris però moltes gràcies, ja se que es un tema calent que consti que em cap cas estic en contra de la celebració, tothom ha d'expressar els seus moments d'alegria.

        Jordi, per Sant Joan es la nit del foc, e...s una tradició, però el que un dia sigui extraordinari no pot fer que tots els dies ho siguin, t'haig de dir que tot i sent així també vaig dir per Ona la Torre, que no em semblava bé que es tirin coets al mig del passeig o al mig dels carrers i places, circulant persones (nens, pares avis etc. perquè algú pot prendre mal.
        El futbol, Jordi es un acte diferent.

        Josep, moltes gràcies per el teu suport i la teva comprensió en el tema perquè es cert que quan guanya el barça també es passa'n, hi haurien de tenir una mica de cura amb els altres.

        Sandra, Buffff, no cal dir res més.

        Sergi, estic d'acord amb tu.

        Maribel, totalment d'acord, el soroll es el mateix i els sofridors també.

        Xelo, no se que dir.
        He suprimit una serie de comentaris que eren redundants
      • Maribel No, ho son les persones que no respecten els llocs des de no es poden llençar petards. Jo visc en un carrer de vianants sense cotxes i tinc mil i una molèsties i els petards els llençan des d'el carrer amb el perill que això suposa i a sobre els llensan a les clavegueres (que està supusadament prohibit) perquè així facin més sorroll encara.
        Rosa Esperança el llaçament de coets indiscriminat, també afecta a les persones creus que també les tenim que drogar? No se son reflexions en veu alta.
        Esperança Crec que les persones tenent inteligencia i saven el que estar passant. Per cert la meva gosseta tambe es diu Kira.
        He suprimit comentaris redundants
      • Rosa A casa els hi van possar música, ha vegades ha funcionat aquest cop ni hi va haver manera, va ser un drama.
Un cop ja tot passat, crec que com diu la Xelo, no tenim bona comunicació amb els animals. Hem d'aprendre el seu llenguatge per poder fer-los-hi uns cursets que vagin des de l'autocontrol del pipi, la mirada tendra i carinyosa quan un extrany s'acosta, que tinguin un so de veu mes treballat, diria com de cantants d'opera, i que complissen en la seva obligació de guardians de les cases, alguns s'acollonen i foten el cam amargar-se.. Problema? doncs en lo de la lliure circulació per Europa de bens i persones, ja no sabem l'idioma originari de cada un, jo sempre em dirigeixo als gossets dient: guau guau guau i es queden mirant to estranyats sense entendre el que vull dir i segur que pensen que son un gilp....... Els humans no hem fer el animal i tractar en tota dignitat als animals com el que son, animals Els que tiren petards de forma inconscient i indiscriminada son uns animals i aquestos parlis l'idioma que parlis no t'entenen o no volen entendre't.

No hay comentarios: