Translate

miércoles, 19 de octubre de 2016

Karma revertit (Carol Urra, bona amiga i gran poeta)




Karma revertit

Paraules buides, inerts. Inexistents.
Mortes com el nostre amor.
El vas matar, recordes ?.
Potser era més meu, qui sap …
Només tu, per descomptat jo no.
Curiós.
Sempre deies que mai deixaries que ningú em fes mal.
No obstant això tu, vas ser el meu botxí.
Vas matar qualsevol sentiment.
Del dolor v aig passar a la decepció
i després res.
Després de dessagnar meu cor,
Vaig pagar penitència,
la solitud del mal amor.
Què ignorant vaig ser,
maleint la teva absència
la falta de valentia,
La teva incomprensió.
No m'adonava la bellesa de la solitud,
ja que el que fa mal no és estar sola,
sinó ser-ho i sentir-se així;
jo amb tu ho era, no sabia ni qui era jo.
I després van venir els teus laments,
aquells "no ploris", per mi no !!!.
No plorava la falta teva,
és que no em trobava jo.
Amb el temps i sense saber de tu
vaig millorar.
Vaig aprendre a cosir,
i saturant meu cor,
em vaig lliurar a l'egoisme,
Tot per mi i primer jo !.
Vaig tormar a florir.


Carol Urra 10-10-2016 

No hay comentarios: