Translate

viernes, 21 de diciembre de 2012

Bon Nadal, seguim vivint.

Amigues, amics, avui no ha sigut la fi del mon ans el contrari ha esta un dels dies positius del molts que ultimament estic vivint.
Dinar al Mulsum, menjar com sempre exquisit, conversa esplendida (Tot i els meus anys sempre aprenc del Alex...) Avui un Perlat (no m'agrada fer propaganda pero.....).
Arribo a casa i entronit-zo a un lloc peferent una pintura de la Tere Navarro que m'ha regalat per Feste (amb dedicatoria) . Ara bé la part més dificil acompanyar al amic Ciurì en la presentació de la seva obra pictórica al Castell (Ajuntament de Torredembarra). i després ja més seré al assaig amb la gran Coral Santa Rosalia, del concert de Sant Esteve.
I demà que?. Per si acàs em despedeixo de totes i tots perqué si em toca la Loteria jo "tocaré el dos" i és fácil que durant un temps diria anys, em perdi pel mon. Bon Nadal Feliç Any Nou i si em veieu per la Torre és que tot i haven-me tocat la loteria, com us estimo mol, no us poc deixar. Una abraçada. Fifo.

No hay comentarios: