Translate

viernes, 19 de enero de 2018

Radio Sennectut

Radio Sennectut - Josep Maria (Fifo)

Maria Josep.- (plorant) Vine Rosa Maria.... ! Abraça'm, Tinc molta Por!
(Entra Josep Maria)

Josep Maria.- A l'albada de la vida ,
la foscor s'endú els plors...
I ja ens consola la dida,
amb l'escalfor del seu cos.

1-2... i

Maria Josep.- Josep Maria !!! vull al meu Josep Maria... !!! i la meva petaca (plora)

Josep Maria .- Acudeixo com el dia...,
L'estimada em necessita
em crida Josep Maria !!!!
i em llenço prest a la cita.

Ensopego amb pell de platan caig al damunt de de la Rosa Maria .
Peró aquest cos on tot m'enfoso ,
no es pas el de l'amant
no m'agrada fer-me el ronso ...
però potser és un xic més gran......

1-2 i....

Maria Josep .- ........... No hi és mai quan se la necessita... aveure si puc obrir els micros jo mateixa.. Ni deu pas ser tant dificíl.

Josep Maria .- Si em fas fora del teu cor,
en aquest mal dia trist
guardaré sempre el record,
de tot allì que he vist.


1-2-3-4 i.....

Maria Josep.- comentaris literaris de Josep Maria Josep...el nostre poeta que acaba d'arribar i que ha de narxar tot seguit,

Josep Maria.- Vaig coneixer el teu amor ,
vas acollir-me al teu llit ....
I ara sento amb estupor,
que me'n vagi tot seguit?.


1-2-3-4-5 i.........

Rosa Maria.- A part , batem un bol de nata, fins que quedi bem esponjosa, a punt d'allau un xic de polsim en el del hi ho.... o com es digui.......

Josep Maria .- Us recordo que dissabte,
recitarem poesies,
per els nens potsr no és apte,
perque tenen picardies.....
el lloc és la Biblioteca ....
I l'hora serà al migdia...
i després i haurà una teca,
a la vella sagristia.

Maria Josep.- “Biblioteca de Sant Ciprià per llegir i descansar.. Apa ... Adeu .

Josep Maria .- Si vulgessis retrobar-me,
ja saps on visc estimada,
quan comencis a enyorar-me .
tindràs la porta tancada..



Marxo....... 

No hay comentarios: