Translate

jueves, 8 de diciembre de 2016

Els Deus


Els Deus

Ens han creat els Deus
o nosaltres ho hem fet amb ells?
Les laborioses formigues
a les que trepitjam, i també pixem ,
creant els seus nius, rius pestilents
que les porten a la mort angoixades,
supliquen al Deu que els han creat
o Deu meu, perquè m'has abandonat?
Atura aquest diluvi universal.

Una tarda de primavera
el home va sortir a berenar
unes engrunes de pa amb mantega
varen caure a terra rodolant,

Les formigues , cridaven de goig
mireu, mireu !!! està caient el manà
Cridaven de goig, exultants., contentes
tenim un Deu que ens proveirà

Si res mai a començat
i mai res acabará
si le materia mai mor, es transforma
s'hem fa difícil preguntar
Don vinc, qui soc on vaig,?

I la ment, que passa amb la ment?
això que alguns li diuen esperit,
mor, o es transforma ,i torna començar?

No ho vull pensar , m'esborrono
si el Tot ha estat sempre
quan i quants Deus m'hauran pixat.?
Degut a que això mai acaba, 
hauré de prendre paciencia.
Jo, no ho tinc gens clar.
Penso massa.
Em compraré un paraigües.

 Josep Lleixà 9-12-2016  

No hay comentarios: