Translate

lunes, 13 de abril de 2015

El Follet Paco i el mon de la poesia


Els comportaments dels homes i dones del mon de la poesia son els mateixos que en qualsevol activitat humana on hi ha relació entre persones: Amistats verdaderes, coneguts de conveniència, gelosies, vanitats, supèrbia, menys-teniment dels treballs dels altres, Egos que desesperats volen treure el cap, poetes molt bons que son humils, poetes mediocres que han trobat la fórmula per ser coneguts , ( per cert qui dona certificats de qualitat?). Aquesta reflexió li he fet al Follet Paco que emprenyat m'ha renyat. Fifo sempre vas amb el ciri a la ma, i quant ja no queda cera et cremes les mans i altres vegades quelcom mes. M'ha dit a que ve ara això? Es degut a la curta conversa que has tingut amb una poetessa que en temps va ser molt bona amiga teva?. Per cert – diu el Follet - ha que es degut aquest distanciament ? Mira Follet , intentaré resumir-te la conversa semblant a altres que he tingut amb ella. Jo -Hola que tal? Com va la vida? Tu sempre activa- Ella – si no se que em passa però em venen a buscar per fer recitals , la veritat massa i tot- Jo - Si et conviden es perquè has assolit un nom important dins d'aquest mon. Per cert participo sovint amb un grup d'amigues i amics poetes en recitals, i la veritat hi ha bon nivell i ho passem molt bé. Ella cara de incredulitat - Que ve a ser això com un grup de Lectura ? O sigui de quatre que participen en cursos de d'escriptura i per aquest fet ja s'atreveixen a escriure poesia i dir-se poetes?. El Follet m'ha preguntat , i tu que has contestat? Res, tu creus que es mereixia resposta?. 
Fifo – Josep Lleixà 13-4-2015

No hay comentarios: