Translate

domingo, 7 de diciembre de 2014

Jo insatisfet peró tú em fas feliç


Jo insatisfet
 Jo angoixat pel dolor que no em fa mal.
 Jo trist , plorant llàgrimes que no vesso.
 Jo cansat de cridar sense saber el que dic. 
Jo sempre somniant en llavis que no beso. 
Jo anant a cap lloc buscant l’inexistent sense profit. 
Jo corrent amb pressa per no arribar a cap destí.
 Jo destruint amb ràbia el que encara ha d’esdevenir.
 Jo, jo,jo, mai pensant en tu , sempre pensant en mi. 



 Tu em fas feliç
Tu sempre disposada aclarir la boira del meu cap 
Tu fen-me feliç a jugant-me les llàgrimes que no vesso.
 Tu apaivagant la meva veu procurant no sigui un crit 
Tu oferint-me que el somni es converteixi en realitat
 Tu buscant i ajudant-me a cercar la veritat 
Tu posant mesura al meu caminar desbocat 
Tu ajudant-me a construir amb il·lusió el futur que ha d'arribar.
 Jo, jo,jo, mai pensant en tu , sempre pensant en mi.

 Fifo - Josep Lleixà

No hay comentarios: