Translate

miércoles, 24 de septiembre de 2014

El Follet esta com el dia, emboirat


El Follet Paco que és molt observador, i tot ho analitza amb sentit crític però positiu, avui m'ha fet un comentari, que la veritat amb fa que pensar. Em diu Fifo ,hi han coses que no entenc i crec que Nabucov (?) tampoc entendria (El Follet moltes vegades és críptic) Jo li he dit Paco soc tot orelles. I diu: No entenc com en un acte del Corre-llengua, organitzat any rere any per la CAL i un grup de VOLUNTARIS (no cobren) que estimen la cultura del País, en un acte programat, concretament en un recital de pomes de la Maria-Mercè Marçal, la encarregada de fer-lo demana a l'organització cobrar 150 Euros. I continua dient el Follet, em sobta, doncs jo creia que era una enamorada de la nostra llengua i una defensora de la mateixa, la llengua que utilitza en els seus poemes, llibres i obres de teatre, Crec , segueix dient el Follet, que en un acte que es fa per reivindicar la vostra cultura (ell és d'un altre mon) tindria que ser més generosa i menys materialista. Follet ho entenc, però pot ser que estas fen un judici de valor molt agosarat, i que ella no sap la finalitat del Recital, potser no l'han informada prou bé. Veuràs com et tindràs que desdir ja que en el seu moment, o no cobrarà o aquest 150 Euros serviran per ajudar alguna obra benèfica, o comprar llibre per nens que no es poden permetre accedir a la nostra cultura per falta de mitjans. Jo només diré un cosa: Visca el Correllengua que és CULTURA i LLIBERTAT . Ja veuràs com estas equivocat. El Follet, s'ha quedat mirant amb la seva cara d'entremaliat, i s'ha posat a riure amb unes llàgrimes que li anegaven ela ulls. 

Follet i Fifo – Josep Lleixà 24-9-2014 .

No hay comentarios: