Translate

lunes, 18 de febrero de 2013

Haikus Tankas i Colors


Estic content, mes que content, exultant d'alegria. Per fi a sortit de l'impremta el meu llibre “Haikus Tankas i Colors”. No és podeu imaginar que se sent al veure'l i tindre'l a les mans per primera vegada.

Ara a començar a lligar tots els detalls, per fer la seva presentació als amics, els d'ara i els propers.

Molts de valtros rebreu la meva trucada, per demanar-vos la vostra participació, o bé per recitar , per musicar, o acompanyar als rapsodes.

Els que no la rebeu per oblit meu, podeu comunicar-vos en mi cosa que em farà molt feliç.

Tots esteu invitats a aquesta festa de presentació que voldria que fora un dia de trobada entre amics, els que sigueu ajudant-me en alguna activitat i els que vindreu a acompanyar-nos.

Quan sàpiga el lloc, dia i hora, ja ho faré saber. M'agradaria que vinguéreu totes/tots. Us estimo. Fifo.