Translate

sábado, 7 de septiembre de 2019

El núvol blanc - La nube blanca










El núvol blanc

Quan veig un núvol blanc suau,
esponjós, m'agradaria tindre una escala
de cent-un graons , per pujar-hi.
I com un xic entremaliat, saltar,
embolcallar-me amb el seu no res
d'il·lusió de coto fluix,
rebolcar-me, com si ho fes a la neu immaculada
que .no ha tocat terra.

Mentre, vaig construint una escala imaginaria,
poc a poc. Cada esglaó un somni.

Cada esforç  m'apropa a ell.
Fins quan esperarà la meva pujada?
Espera que tu m'acompanyis.


La nube blanca

Cuando veo una nube blanca suave,
esponjosa, me gustaría tener una escalera,
de ciento-un escalones , para subir.
Y como un chico travieso, saltar,
envolverme con su nada
de ilusión de suave algodón,
revolcarme, como si lo hiciera en la nieve inmaculada
que no ha llegado a tierra.

Mientras, voy construyendo una escalera imaginaría,
poco a poco. Cada peldaño un sueño.

Cada esfuerzo me acerca a él.
Hasta cuando esperará mi subida?
Espera que tú me acompañes.

Fifo – Josep Lleixà


No hay comentarios: