Translate

viernes, 15 de noviembre de 2013

Kamasutra en versos

Hi han fets que al cap dels anys et retornen amb tota claredat, els pots reviure per que et van impactar, perquè els vas ·VIURE”.
La presentació a la casa de Cultura de Girona, del llibre de la gran poeta cubana Amparo Parra C,”Kamasutra en versos” Ha sigut un d'aquests esdeveniments. Ha quedat gravat a la meva retina i al meu cor i retornarà quan em faci falta recordar quelcom plaent.
Necessitaria pagines senceres per poder explicar les sensacions que ahir a la nit 13-11 a partir de les 21.30 vaig poder gaudir vaig poder VIURE.
Non m'atreveixo definir a l'Amparo, uns petits apunts. Cubana (això per si sol ja comporta una certa forma de ser) . Elegant, Una Dona..............que no s'acaba, Culta , intel·ligent, amb una simpatia i una manera de ser que enamora i poeta. Si si si, rapsoda llegeix amb una calidesa i amb una naturalitat els seus poemes, que fe que tu el visquis quan ella ho explica.
Kamasutra en versos, ? Si !!. llibre eròtic No NO No, sensual, descrivint certes situacions d'una manera elegant sugestiva. Amb el seu punt de picardia és cert . Aquella que et fa somriure i somniar.
I alguns/algunes recordar reviure situacions màgiques,
Molts d'amics, els que ja ho érem i els que van assistir a la presentació que van acabar sent amics. Això és la màgia de la poesia, compartim espais comuns que ens lliguen i ens fan propers.
L'escenari el podia omplir ella sola amb la seva personalitat i bellesa , vestit blau preciós i un fulard també blau que ama-gaba de mirades no massa poètiques els seves espatlles, que de tant li queia, si si, jo estava al aguait i en dono fe. AI AI !!!! no va passar res.
Els amics del escenari tots, tots en un gran nivell. Les muses (quin goig que feien) van recitar els poemes amb les seves veus sensuals, càlides, especialment una, si, s,i si ja sabeu la que vull dir, la que va recitar aquell poema dit. .... Ara no el recordo però vosaltres si..
I la música? Els boleros de la Carmela amb aquella veu amb matisos que et cantava la cançó amb diferents registres “Quiereme , quiereme mucho... “ I o pensava estas molt lluny viu a Narbona. I com mou la ma dreta, amb l'altra aga el micro !!!! (jo em fixo en tot).
Els músics tots molt bons, llastima que no el nom d'ells perquè van ser d'una categoria cubana excepcional.
El trobador que la acompanya amb les seves actuacions fantàstic, bones lletres, bona guitarra i millor veu. Molt bo.
Van haver dos solistes mes cantant i tocant la guitarra de molt nivell que ara no recordo el nom.
Un músic i cantant Havanero amb el seu grup que va donar el toc que en va fer recordar l'illa.
l'Havia oblidat d'anomenar a un poeta i rapsoda Pep el Jardiner de Sentiments que va llegir pomes de l'Amparo posant-li l'adob e la seva paraula i bon fer.
Jo sabia que em deixava algú. El Smit un gran ballarí va fer d'esenllaç i complement a diferents peses especialment els boleros invitant a la Carmela o a l'Amparo a seguir el seu ritme cubà, sensual. El Smit és el gendre perfecte.
Estaria hores i hores parlants d'aquesta nit , compreu i fullegeu el Kamasutra en vers i podreu reviu-re algues d'aquestes sensacions. Gracies Amparo .Fifo.

No hay comentarios: