Translate

miércoles, 23 de enero de 2013

Haikus Tankas i Colors


Amics a partir d'avui em permetreu que us doni de tant en tant la tabarra. M'acaba de comunicar l'editor que el meu llibre “Haikus Tankas I Colors”, ha entrat a impremta. Estic li-lusionat, content. Com he dit en alguna ocasió havia vist la ecografia del proper naixement , però em fa molta li-lusiò tenir-lo a les meves mans, i poder gaudir del seu contingut. Quan sigui el moment sé que molts de vosaltres el voldreu apadrinar. Estareu avisats amb temps, per que entre tots li fem una bona presentació i després un excel·lent difusió. Crec que no quedareu decebuts. Ja l'imagino, galtes de pujat color, somriure innocent, dient mes amb insinuacions que en paraules, que val la pena comunicar els sentiments, que hi ha coses que no s'ha de deixar al calaix. Gracies.

No hay comentarios: