Translate

viernes, 15 de agosto de 2008

Politicament incorrecte

He meditat envers els fets tan reprovables que afecten a Geòrgia, però com mes ho faig mes confusió tinc. Que ha de prevaldre, la raó (respecte a la identitat dels pobles, a la llibertat a decidir dels mateixos etc,) o els interessos econòmics d’altres Estats, o grups de poder venuts als mateixos.?
Primeres conclusions, el fet no esta, en tindre o no raó sinó que hi hagi algun dels Estats que tallen el bacallà (EE.UU. per exemple) que faixin seves les teves reivindicacions, llibertat, sobirania, dret a decidir, drets humans (quina ironia) etc.
Quan es produeixen aquest raonaments tan elevats, en definitiva tan democràtics per part dels que en teoria ens poden ajudar? . Doncs quan per ells, sigui per situació geogràfica o per desenvolupament econòmic, estratègic (petroli al litoral tarragoní, a 3 Km de Torredembarra,o possibilitat d’edificar a la Pirelli, s’assabenten que existim).
Els que si saben qui som, i el que volem , es fan els despistats. Naltros seguin somniant.

Josep.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

La possibilitat d’edificar a la Pirelli,li van donar PSC i ERC.
Assabenteuvos abans de criticar o es que ara ens fem el despistat?.

Josep Lleixà dijo...

El comentari envers la Pirelli, era una metàfora que a sortit sense demanar permís. En aquest blog m’he obligat a no parlar de política municipal, primer perquè soc desconeixedor de la majoria d’afers del poble i segon, de com s’han gestat, (estic aprenent), Demano excuses, doncs els continguts d’aquest blog, hem de procurar (especialment jo) que siguin d’encontre i no d’enfrontament. Per això, aquí parlarem, si ho creieu interessant, de anècdotes , poemes que rimen o no, ben o mal fets, relats que a lo millor no tenen solta ni volta, però que no siguin motiu de crispació. Demano un cop mes excuses, i anuncio que evidentment, si algun cop he de dir la meva sobre la Torre, (ara ja el meu Poble) utilitzaré altres mitjans que son mes adients per debatre aquests afers. Josep

Vivian Segurana dijo...

Políticament incorrecte? Estic totalment d´acord, no som més que titelles d´aquesta societat.
Endavant amb la llibertat d´expresió