Translate

lunes, 6 de enero de 2014

Personatges


Personatges


Una amiga creativa

molt, molt agosarada

fa uns dies em proposava

fer una representació

en el seu llit entre llençols

i a plena llum del sol

de personatges famosos.


Jo que la conec prou bé

tenia por de caure en un parany

doncs per satisfer el seu desig

es capaç de valdre's d'un engany.

Parany o engany

els preparatius em va semblar estranys.

Despullat em va dir, i cuita posat al llit,

que la nostra creació et produïra delit.

Va aparèixer tota nua,

al coll una Canon penjada

estava contenta exaltada

Ja he dit que es molt entremaliada?.

Farem les proves que calguin

fins gaudir d'una obra d'art.

Tu (o sigui jo) posa el màxim d'interès

la creativa soc jo, tu no facis res

tu deixa't manar no improvises

que el guio el tinc ben apres.

Va ser un treball dur, d'artesania

fotos i fotos i jo ja un xic estressat.

Que si aixeca mes el cap,

sense ulleres que em fas mal !!!!

aquest a sigut el resultat

Amiga estimada quin nom li posem

a l'obra d'art tant treballada?.

Babau em va dir, mira bé la foto

no et sembla un personatge famós

Doncs si ha sortit un Hitler curiós.


La propera vol fer un Fidel Castro.

Que em demanarà?.

Fifo – Josep Lleixà 6-1-2014

No hay comentarios: